TallinnCardi kujunduskeel on rahulik ja selgelt argumenteeritud. Siin toodud näited on reklaamide baasküljenduslahendused näitamaks põhielementide korrektselt kasutatud modulaarsust.
Kujundusel ei pea alati olema pilti, kuigi pildi kasutamine on alati soovitatav.
Kui kasutuses on pildigalerii, siis kõik paneelid on ühesuurused.
Horisontaalse formaadi puhul võib teksti taustapaneel liikuda üle formaadi serva.
Paneelide paigutus on selge rütmiga, kuid nende sisu ei tohi muutuda monotoonseks.
Ühe suure pildi kasutamise puhul peab tagama, et pildil olev tekst oleks hästi loetav.
Foto asemel võib pildipaneelis kasutada ka asjakohast graafikat.
TallinnCardil on mitu müügiargumenti. Reklaam võib keskenduda mingis konkreetses kontekstis ainult ühele sellel pinnal kõige olulisemale argumendile. Aga sellisel puhul on argumendiga kaasas äpikäsi, et viidata TallinnCardi suuremale ökosüsteemile.
Reklaamartiklite (advertorialite) põhipiltide peal on soovitav kasutada alati äpikätt, et luua seoseid elamuse ja toote vahel.
Vajadusel võib lisada käega seotud infopaneeli, millel kokkuvõttev info TallinnCardi kohta.
Ostukoha materjalid
Sotsiaalmeedia karussell
Kampaaniate raames võib kasutada ka SoMe karussell-lahendusi. Sellisel juhul on iga kaader eraldi tooteargument või fookusobjekt, millele tahetakse kampaania raames tähelepanu juhtida. Kui piltidel kasutatakse värvilisi ümarnurkpaneele argumentide jaoks, siis ei tohi visuaalide puhul valget raami kasutada.